Dobar dan, iz tehničkih razloga vas momentalno ne možemo povezati sa korisničkom podrškom. Ukoliko trebate pomoć, molimo napišite nam e-mail na eshop@sportisimo.hr.

Preuzimanje oštećene pošiljke

Kada preuzimate robu od prijevoznika, uvijek pažljivo provjerite je li pošiljka u dobrom stanju. Ako je pošiljka na bilo koji način oštećena, trebali biste odbiti preuzimanje.

Znamo da se ponekad zna dogoditi da je roba unutra paketa oštećena, a pakiranje je neoštećeno. I to se može riješiti.

  • Molimo vas da o primanju oštećene robe obavijestite prijevoznika čim prije.  U nastavku smo za vas pripremili osnovne informacije o našim ugovornim prijevoznicima.
  • Možete kontaktirati korisničku podršku: eshop@sportisimo.hr. Korisnička podrška Sportisimo vam je na raspolaganju od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati

Kontakt formular

+
* Obavezni podaci

Slanjem formulara pristajete na obradu osobnih podataka.

Bilo da kontaktirate prijevoznika ili nas, za učinkovitu komunikaciju dobro je imati pripremljeno sljedeće:

  • broj ili druge identifikacijske podatke pošiljke (imate od prijevoznika)
  • broj narudžbe ili računa (od Sportisimo.hr)
  • Ne zaboravite fotografirati oštećeni proizvod, uključujući pakiranje, odmah nakon raspakiranja. Neće biti loše ako fotografirate i cijelu pošiljku (uključujući sadržaj) i njenu oznaku.

Informacije prema pojedinačnim prijevoznicima:

GLS

Potrebno je prijaviti do:
na dan primitka pošiljke
Gdje i kako prijaviti?
putem GLS korisničke linije na +385 1 204 2672
Što ću trebati?
Prilikom komunikacije posebno će vam trebati broj paketa i fotografija oštećenja paketa. Svi postupci kod reklamacije mogu se riješiti telefonski.
Ostale informacije
Pojedinosti možete pronaći na web stranici GLS-a.